Strategia oceanului albastru argumenteaz&259; c&259; o concuren&539;&259; pe via&539;&259; &537;i pe moarte nu duce decât la un ocean ro&537;u însângerat în care rivalii se lupt&259; pentru un profit în sc&259;dere Bazat pe o analiz&259; a 150 de mi&537;c&259;ri strategice acoperind peste 100 de ani &537;i 30 de ramuri industriale autorii demonstreaz&259; c&259; succesul

Strategia oceanului albastru

de W. Chan Kim, Renee Mauborgne

59 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000122194

Editura: Publica Com

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-722-167-1

Numar de pagini: 376

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere. 
Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre. Această ediție revizuită și adăugită include: 

- O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“ 
- Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte 
- Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani. 

O lucrare de referință care desființează gândirea strategică tradițională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă și îndrăzneață către cucerirea viitorului. Considerați-l ghidul vostru în crearea de spații de piață necontestate, în care concurența devine irelevantă. 
Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-606-722-167-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 376
Tip coperta Necartonat
Autor

W. Chan Kim, Renee Mauborgne

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll