•Editoare de texte &537;i Aplica&539;iicolaborative•Aplica&539;ia Camtasia Studio•Limbajul de programare C•Robo&539;i LEGO® MINDSTORMS® Education EV3„Lucrarea propune o abordare modern&259; care urm&259;re&537;te dezvoltarea competen&539;elor digitale ale elevilor de gimnaziu în conformitate cu cerin&539;ele impuse de profesiile viitorului În primele capitole se g&259;sesc o serie de elemente avansate de

Informatica si tic clasa a VII a. Editoare de texte si aplicatii colaborative, camtasia studio, C++, EV3

de N. Dumitru-Lupan, C. Minca, D. Bejan, A. Boca, M. Nita, A. Nita, D. Ghinea, C. Vint

29.9 Lei (TVA inclus)
Costul de livrare se calculeaza odata cu adaugarea produsului in cos si selectarea localitatii destinatie.

Cod produs: 0000193484

Data aparitie: 2019

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-793-650-6

Numar de pagini: 112

Disponibilitate: In stoc

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

•Editoare de texte și Aplicațiicolaborative
•Aplicația Camtasia Studio
•Limbajul de programare C++
•Roboți LEGO® MINDSTORMS® Education EV3

„Lucrarea propune o abordare modernă care urmărește dezvoltarea competențelor digitale ale elevilor de gimnaziu, în conformitate cu cerințele impuse de profesiile viitorului. În primele capitole se găsesc o serie de elemente avansate de tehnologia informației și a comunicațiilor care ajută la dezvoltarea creativității digitale a elevilor. În partea a doua cititorii pot găsi noțiuni de programare în limbajul C++, precum și tehnici de programare a roboților virtuali. Cartea este o alegere excelentă pentru cei care doresc o educație modernă, compatibilă cu noile standarde educaționale ale Uniunii Europene.”

Prof. univ. dr. Răzvan Bologa Departamentul de Informatică și Cibernetică Economică Academia de Studii Economice din București

„Cititorul are în față un material bine realizat, interesant, dar mai ales util și corect din punct de vedere științific. Parcurgându-l va descoperi satisfacția de a învăța într-o manieră atractivă atât lucruri utile imediat, de exemplu realizarea unor proiecte/materiale pentru alte discipline școlare, cât și deprinderea unor abilități practice și teoretice care îl vor însoți mai departe în viață, ajutându-l să devină un adult bine integrat într-o societate în care calculatorul și tehnologiile conexe se întâlnesc la fiecare pas.”

Prof. Silviu Titus Candale Colegiul Național Liviu Rebreanu, Bistrița


Data aparitie 2019
Editie Editia I
ISBN 978-606-793-650-6
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 112
Tip coperta Necartonat
Autor

N. Dumitru-Lupan, C. Minca, D. Bejan, A. Boca, M. Nita, A. Nita, D. Ghinea, C. Vint

Numar pagini 112

Clientii clb.ro nu au adaugat inca opinii pentru acest produs. Fii primul care adauga o parere, folosind formularul de mai jos.

Spune-ne parerea ta despre acest produs

Nota acordata produsului:

Notificare prin e-mail cand apar comentarii noi
Scroll