Ajuns&259; la edi&539;ia a doua Antreprenoriat &537;i management pentru afaceri mici &537;i mijlocii ofer&259; o variant&259; revizuit&259; în care se pot reg&259;si noi surse de inspira&539;ie pove&537;ti de succes dar &537;i probleme de gândire pe care orice antreprenor în devenire trebuie s&259; &537;i le pun&259; Printr-o prezentare practic&259; &537;i edificatoare a principalelor aspecte de re&539;inut în pornirea &537;i administrarea unei

Antreprenoriat si management pentru afaceri mici si mijlocii

de Grigore Ana Maria

Cod produs: 0000191865

Editura: C.H. Beck

Data aparitie: 2019

Editie: Editia a II a

ISBN: 978-606-18-0883-0

Numar de pagini: 208

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Ajunsă la ediția a doua, Antreprenoriat și management pentru afaceri mici și mijlocii oferă o variantă revizuită în care se pot regăsi noi surse de inspirație, povești de succes dar și probleme de gândire pe care orice antreprenor în devenire trebuie să și le pună. Printr-o prezentare practică și edificatoare a principalelor aspecte de reținut în pornirea și administrarea unei afaceri, viitorul întreprinzător este invitat la un proces de analiză, menită să evidențieze importanța afacerilor mici și mijlocii în economia liberă a oricărui stat.

Din cuprins

  • Toleranța față de eșec
  • Mediul antreprenorial
  • Managementul antreprenorial
  • Întreprinzătorul – elementul central al afacerii
  • Transformarea oportunității în afacere
  • Femeia-întreprinzător
  • Structura planului de afaceri


Puncte forte

  • prezentarea conceptelor esențiale ale demarării și administrării unei afaceri
  • aspecte practice care privesc atât persoana întreprinzătorului cât și afacerea în sine și rezolvarea eventualelor dificultăți
  • referințe bibliografice ample


Despre autor

Ana-Maria Grigore este conferențiar universitar la Facultatea de Administrație și Afaceri, Universitatea din București.


Data aparitie 2019
Editie Editia a II a
ISBN 978-606-18-0883-0
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 208
Tip coperta Necartonat
Autor

Grigore Ana Maria

Numar pagini 208
Scroll