„Sunt vanzator vand Vand orice oricand oricui Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile &537;i de maine vand piscine trebuie sa fiu &537;i acolo la fel de bun” Cu un astfel de crez ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit „Vanzari” dar &537;i cu umor ironii &537;i reflec&539;ii „de via&539;a &537;i meserie” Adrian M

Vand orice, oricand, oricui, ce conteaza cu adevarat in vanzarile B2B

de Adrian Cioroianu

Cod produs: 0000122599

Data aparitie: 2015

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-925-78-1

Numar de pagini: 226

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

„Sunt vanzator, vand. Vand orice, oricand, oricui. Cred cu tarie ca un vanzator bun este acela care poate vinde orice. Daca eu sunt cel mai bun vanzator de telefoane mobile și de maine vand piscine, trebuie sa fiu și acolo la fel de bun.” Cu un astfel de crez, ca o coloana vertebrala bine infipta in realitatea organismului sau profesional numit „Vanzari”, dar și cu umor, ironii și reflecții „de viața și meserie”, Adrian M. Cioroianu iși prezinta, in cartea sa, spumoasele experiențe și invațaturi. Nu e puțin lucru sa te afli, timp de 15 ani, intr-o liga a celor mai buni vanzatori de „orice”, sa smulgi fiecarei clipe, intalniri, pațanii, fiecarui succes sau eșec, sensul cel mai de preț care sa te duca mai sus, sa te faca mai bun, sa ai viziunea cea mai aplicata pe o piața atat de aprig supusa competitivitații financiare, cum este lumea afacerilor azi.

Cartea este o minunata și antrenanta relatare, de la „sursa”, a ceea ce ar trebui sa fie, in ochii autorului, parcursul ideal al unui invațacel in meseria de Salesman, de om de vanzari. Relatare facuta cu evident talent narativ, intr-un stil spontan și lipsit de inhibiții, plina de detalii simpatice și trimiteri la picanteriile unor situații uneori comice, alteori tragicomice, in care un neinițiat in ale misterelor profesiei s-ar putea afla. In același timp, textul carții ramane, cu onestitate, unul al impartașirii serioase și generoase, caci a fi om de vanzari nu prespune aplicarea vreunei rețete de-a gata, ci inseamna o nesfarșita creare de soluții noi la imprejurari noi, imposibil de prevazut – de aici coeficientul mare de sfaturi și ghidari prietenoase prin hațișurile inerente domeniului. ”Cred ca vanzarile se invața practicand, incercand de fiecare data metode noi, experimentand tehnici diferite, greșind, testand.” 


Data aparitie 2015
Editie Editia I
ISBN 978-606-925-78-1
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 226
Tip coperta Necartonat
Autor

Adrian Cioroianu

Scroll