Cine este autorul acestei c&259;r&355;i revolu&355;ionare prima din România despre p&259;strarea nu loializarea clien&355;ilor Mihai Dragnea are peste nou&259; ani de experien&355;&259; în Customer Retention &351;i 11 ani de experien&355;&259; profesional&259; în companii de top din Telecom Banking & IT Doctorand în Cibernetic&259; &351;i Statistic&259; – Statistic&259;

This is Retention

de MIihai Dragnea

Cod produs: 0000127306

Data aparitie: 2016

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-587-333-9

Numar de pagini: 160

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:

Cine este autorul acestei cărţi revoluţionare, prima din România, despre păstrarea, nu loializarea, clienţilor? Mihai Dragnea are peste nouă ani de experienţă în Customer Retention şi 11 ani de experienţă profesională în companii de top din Telecom, Banking & IT. Doctorand în Cibernetică şi Statistică – Statistică Informaţională cu aplicaţii în deciziile de marketing management (data science), la Academia de Studii Economice din Bucureşti. A predat primele cursuri de Customer Retention din România la Academia de Studii Economice din Bucureşti, în cadrul cursurilor „Modele Econometrice.” A fost invitat să predea cursuri de Customer Retention la Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative la cursurile masterului în Social Media & Online Marketing. Expert în Retention Marketing, cu experienţă putenică în dezvoltarea şi execuţia strategiilor globale de Customer Retention. Ştie să CRM-izeze de lapricing & analiza datelor până la comunicarea către clienţi.

Loialitatea şi retenţia sunt două concepte frecvent utilizate, în special în strategiile organizaţiilor moderne. În ultimii ani, marcaţi de noua economie (sau, pentru dramaturgi nostalgici, criza economică), acestea au devenit prioritare dintr-un motiv simplu: au un scop comun – păstrarea clienţilor şi a veniturilor generate de aceştia. Mai simplu spus: când banii sunt mai puţini, dacă vrei venituri, ai nevoie de clienţi. Clienţi noi găseşti mai greu, de cele mai multe ori dispuşi să plătească mai puţin decât înainte de începutul noii economii şi atunci parcă cei existenţi sunt mai interesanţi ca niciodată.


Data aparitie 2016
Editie Editia I
ISBN 978-606-587-333-9
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 160
Tip coperta Necartonat
Autor

MIihai Dragnea

Scroll