Finlanda a surprins o lume intreaga in 2001 cand elevii au obtinut cele mai bune scoruri la testul international PISA care evalua in premiera competentele de gandire critica ale scolarilor din peste 30 de tari  ndash  de la SUA si Germania la  tigrii  din Asia de Sud Est Finlanda a ramas in top si la urmatoarele evaluari internationale ridicand intrebarea  Cum se face ca elevii din micul stat nordic   unde zilele de scoala sunt mai scurte temele aproape inexistente iar testele

Sa predam ca in Finlanda

de Timothy D. Walker

Cod produs: 0000167713

Editura: Trei SRL

Data aparitie: 2018

Editie: Editia I

ISBN: 978-606-40-0370-6

Numar de pagini: 248

Disponibilitate:

livrare rapida

Livrare detalii

retur

14 de zile drept de retur. detalii

Acest produs nu mai este la vanzare. Vedeti mai jos alte produse similare disponibile.

Completati formularul de mai jos pentru a fi anuntat cand acest produs revine pe stoc.

Numele tau:
Email:
Finlanda a surprins o lume intreaga in 2001, cand elevii au obtinut cele mai bune scoruri la testul international PISA, care evalua, in premiera, competentele de gandire critica ale scolarilor din peste 30 de tari ndash de la SUA si Germania la tigrii din Asia de Sud Est Finlanda a ramas in top si la urmatoarele evaluari internationale, ridicand intrebarea Cum se face ca elevii din micul stat nordic unde zilele de scoala sunt mai scurte, temele, aproape inexistente, iar testele standardizate sunt o raritate au reusit sa obtina scoruri la nivelul suprasolicitatilor scolari asiatici Plecat din SUA, pentru a preda la clasa a cincea intr o scoala din Helsinki, autorul a aflat in scurta vreme secretele reusitei finlandeze De la pauzele de relaxare si crearea sentimentului de apartenenta intre elevi pana la esentializarea materiei in minilectii si co planificarea orelor impreuna cu elevii, cartea va incurajeaza sa adaptati din metodele din miraculoasa scoala finlandeza Pentru ca invatarea sa se produca in mod autentic, aceasta ar trebui sa devina spatiul de intalnire dintre profesori, elevi si lumea reala Construirea acestui spatiu de intalnire presupune alinierea mai multor conditii Despre aceste conditii si despre maniera in care le putem dezvolta ne vorbeste Timothy Walker, care descifreaza simplu si clar cheile succesului finlandez in educatie Aceasta carte nu este despre Finlanda si despre un sistem de educatie, ci despre copii, despre modul in care, oriunde si oricand, starea lor de bine, serviciile de suport pentru invatare, contactul cu natura, autonomia si increderea fac ca lumile de multe ori paralele ale profesorilor si elevilor sa se intalneasca si sa genereze experiente relevante de invatare Daca analizam cele 33 de strategii propuse aici, vom observa ca lucrurile simple, care stau in puterea noastra, sunt de fapt cele care fac diferenta In Romania de azi, singura cale solida de transformare a educatiei este cea a profesorilor care vor si care pot sa faca diferenta intre confortul si nepasarea lumilor paralele si spatiul comun de intalnire al experientelor autentice de invatare ndash Prof univ dr Lucian Ciolan, decan al Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei, Universitatea din Bucuresti Timothy D Walker este un profesor american care preda in Finlanda Scrie pe teme educationale pe blogul sau Taught by Finland si in revista The Atlantic Cuprins Multumiri Cuvant inainte Introducere Capitolul 1 Starea de bine Introduceti in orar pauze de relaxare Imbinati invatarea cu miscarea Aveti grija sa va refaceti fortele dupa orele de scoala Simplificati spatiul de invatare Improspatati aerul din clasa Iesiti in natura Mentineti o atmosfera linistita in clasa Capitolul 2 Sentimentul de apartenenta Alcatuiti o echipa de asistenta pentru elevi Incercati sa cunoasteti mai bine fiecare copil Jucati va impreuna cu elevii dumneavoastra Sarbatoriti realizarile elevilor Participati la implinirea aspiratiei comune a clasei Puneti capat hartuirii intre elevi Incurajati elevii sa se sprijine intre ei Capitolul 3 Autonomia Acordati le elevilor multa libertate inca de la inceput Rezervati va cateva intervale tampon Oferiti alternative Planificati activitatile scolare impreuna cu elevii Creati situatii reale de invatare Cereti responsabilitate din partea elevilor Capitolul 4 Maiestria Predati doar notiunile de baza Extrageti din manuale continutul relevant Valorificati avantajele tehnologiei Aduceti muzica in salile de clasa Oferiti le elevilor mai multa indrumare Puneti elevii sa isi dovedeasca cunostintele Discutati notele impreuna cu elevii Capitolul 5 Mentalitatea Cautati sa atingeti starea de flux Fiti mai grosi de obraz Colaborati cu colegii in pauza de cafea Invitati la ore specialisti Bucurati va in tihna de vacante Nu uitati de buna dispozitie Referinte bibliografice
Data aparitie 2018
Editie Editia I
ISBN 978-606-40-0370-6
Loc aparitie Bucuresti
Numar de pagini 248
Tip coperta Necartonat
Autor

Timothy D. Walker

Scroll