Economie ed.II
de Oana Maria Milea
Cod produs: 0000057243
Editura: Universitara (Zamolxe)
Data aparitie: 2012
Editie: Editia I
ISBN: 978-606-591-264-9
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Aceasta lucrare este expresia dorintei de a trezi interesul celor care studiaza stiintele economice.
Un obiectiv principal al lucrarii a fost de a oferi o prezentare coerenta a modelului concurential fundamental, pentru a asigura abordarea analizelor economice in domenii precum concurenta imperfecta, analiza macroeconomica si cresterea economica.
In cadrul lucrarii problemele tratate au o structura clara si obiectiva pentru a stimula intelegerea si asimilarea notiunilor economice.
Lucrarea prezenta se doreste a fi un instrument alternativ pentru dobandirea cunostintelor necesare pentru obtinerea unui loc pe piata muncii.
Data aparitie | 2012 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-606-591-264-9 |
Loc aparitie | Bucuresti |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Oana Maria Milea |