Arta de a influenta editia 2015
de Alex Mucchielli
Cod produs: 0000108263
Editura: Polirom S.A.
Data aparitie: 2015
Editie: Editia I
ISBN: 978-973-465-279-2
Numar de pagini: 208
Disponibilitate:
Livrare detalii
14 de zile drept de retur. detalii
Traducere din limba franceza de Mihaela Calcan
Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare, el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare, pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare, publicitate si propaganda, dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi, in familie sau in contexte didactice.
Din cuprins:
Influentarea prin manipularea emotiilor • Influentarea prin manipularea intereselor • Apelul la norme pentru construirea pozitionarilor: dubla mediere in influentare • Manipularea relatiilor • Manipularea situatiilor de munca prin crearea relatiei de incredere • Manipularea identitatilor
Data aparitie | 2015 |
Editie | Editia I |
ISBN | 978-973-465-279-2 |
Loc aparitie | Iasi |
Numar de pagini | 208 |
Tip coperta | Necartonat |
Autor | Alex Mucchielli |